طراحی دکوراسیون داخلی

ساخت وبلاگ

اتاق خواب یک اتاق منحصر به فرد در فضای زندگی شما می‌باشد، شما زمان زیادی را در آن سپری می‌کنید. اما اغلب آن صرف خوابیدن می‌شود. افزودن تکنولوژی‌های هوشمند می‌تواند یک اتاق‌خواب را تقویت کند، بیشتر از آنکه فکر کنید حق انتخاب داشته باشید. با چند وسیله می‌توانید اتاق‌خواب خود را برای خوابیدن و استراحت راحت‌تر کنید. یک صفحه نمایش هوشمند، نور، رنگ‌های روشن، و شمع‌های هوشمند می‌تواند به شما کمک کند که به رختخواب بروید و احساس طراوت داشته باشید.

 

اضافه کردن چراغ‌های هوشمند برای شروع و پایان بخشیدن به روز

بعضی اوقات دوست دارید قبل از اینکه بخواهید بخوابید، در اتاق‌خواب استراحت کنید. پس می‌توانید تلویزیون را در رختخواب تماشا کنید. مشکل زمانی است که شما برای خوابیدن آماده هستید، ممکن است کلیدهای چراغ از دسترس خارج باشند. یا ممکن است نورها بیش از حد برای همسر یا شریک زندگی شما روشن باشند.

نورهای هوشمند برای کنترل راحتی تخت شما عالی هستند. شما می‌توانید تایمر گذاشته، تا آن‌ها را روشن و خاموش کنید، و اگر از لامپ‌های هوشمند استفاده کنید، می‌توانید رنگ و یا میزان نور را به چیزی کم‌تری در شب کاهش دهید. و با چند برنامه روتین، می‌توانید بدون نیاز به خرید یک ساعت گران، یک طلوع داشته باشید.

 

پرده یا کرکره‌های هوشمند می‌توانند نور را کاهش دهند

زمانی که چراغ‌های خود را در نظر گرفتید، ممکن است بخواهید منبع دیگر نور را در اتاق‌خواب خود در نظر بگیرید، پنجره‌های شما. پرده‌های هوشمند شبیه نورهای هوشمند هستند. شما می‌توانید بدون آن‌ها زندگی کنید، و آن‌ها عملکرد اساسی نخواهند داشت. اما اگر آن‌ها را داشته باشید، ممکن است دیگر نخواهید بدون آن‌ها زندگی کنید.

 

شما نه تنها می‌توانید با صدا و یا گوشی خود پرده‌ها را بالا و پایین بیاورید، اما می‌توانید تایمر و روتین را ایجاد کنید. زمانی که زمان رسیدن به بالا یا پایین آوردن باشد، آن‌ها به عنوان بخشی از یک پروتکل شب اقدام به بسته شدن خودکار پرده‌ها خواهند کرد.

 

یک دستیار صوتی با صفحه نمایش در نظر بگیرید

اتاق‌های خواب معمولاً ساعت زنگدار دارند، اما شما می‌توانید به چیز بهتری آن را ارتقا دهید. یک صفحه نمایش هوشمند می‌تواند سایر محصولات هوشمند شما را در سراسر خانه کنترل کند و اطلاعات مربوط به انتصابات آب و هوا و تقویم را در اختیار شما قرار دهد.

 

شما می‌توانید از یک دستیار صدا بدون نمایش استفاده کنید، اما شما ساعت را از دست خواهید داد که بتوانید آن را بخوانید، و دیگر اطلاعات بصری. به عنوان مثال. گاهی اوقات بهتر است که قرارهای خود را بدانید یا به آن‌ها گوش دهید. آمازون هر دو نمایشگر    Echo Show و  Spot را ارائه می‌دهد و از این دو تا Spot برای اتاق‌های خواب مناب‌ترند. این نمایشگر کوچک‌تر و طراحی ساعت زیباتری داراست، تا احساس راحتی بیشتری در اتاق خواب خود داشته باشید.همه پیشنهادها برای هر اتاق‌خواب عالی نیستند. از موقعیت خود استفاده کنید و تنها با تکنولوژی تکنولوژی که خوب کار می‌کند بچسبید. به یاد داشته باشید, هدف افزایش راحتی, عدم مشکلات و سرخوردگی است.  

طراحی دکوراسیون داخلی...
ما را در سایت طراحی دکوراسیون داخلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : babak decorationdesign بازدید : 259 تاريخ : دوشنبه 15 مهر 1398 ساعت: 14:41

خانه هوشمند اصطلاحی است که به خانه‌های مدرن اشاره می‌کند که وسایل، روشنایی و یا دستگاه‌های الکترونیکی می‌توانند از راه دور توسط مالک، اغلب از طریق یک app موبایل کنترل شوند. دستگاه‌های هوشمند خانگی هوشمند نیز می‌توانند در ارتباط با دستگاه‌های دیگر در خانه کار کنند و اطلاعات را به دیگر دستگاه‌های هوشمند ارسال کنند.

دستگاه‌های هوشمند خانگی می‌توانند شامل وسایلی مثل یخچال، ماشین لباس‌شویی، خشک‌کن، توستر و همچنین واحدهای گرمایش و تهویه مطبوع و وسایل روشنایی باشند. برخی از نمونه‌هایی از دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند خانگی، سیستم‌های سرگرمی و تصویری، دوربین و سیستم‌های امنیتی، و کامپیوترها، لپ‌تاپ‌ها و دستگاه‌های الکترونیکی سیار هستند.

اگر می‌خواهید در مورد این سیستم‌ها اطلاعات داشته باشید با ما همراه باشید.

فواید خانه هوشمند

فایده خانه هوشمند این است که به صاحبان این امکان را می‌دهد که بخش‌های کنترل از راه دور خانه را کنترل کنند و برنامه‌های زمانی برای دستگاه‌های هوشمند خانگی را برای کمک به هزینه‌ها و صرفه‌جویی در مصرف انرژی (به عنوان مثال خانه‌های سبز) فراهم کنند در حالی که راحتی بیشتر و صرفه‌جویی در زمان بالقوه را فراهم می‌کنند.

در حالی که بازار داخلی نوظهور هنوز فضای زیادی برای رشد دارد، نمونه‌هایی از تکنولوژی هوشمند خانگی که در حال حاضر در بازار هستند شامل یخچال هوشمند و کنترل دمای هوشمند، لامپ‌های هوشمند با سنسورهای سکونت سبک، و قفل‌های در منازل هوشمند و سیستم‌های امنیتی است. اکثر این دستگاه‌های خانگی هوشمند اکنون شامل یک app موبایل برای مدیریت آن‌ها از طریق گوشی هوشمند یا تبلت هستند.

آیا می‌خواهید برتری بی‌سیم کامل بر روی چراغ‌های منزل تان داشته باشید؟ لامپ‌های  فیلیپس که اجازه می‌دهد نه تنها شدت نور، بلکه رنگ را کنترل کنید. البته این امر می‌تواند پرهزینه باشد، اما اکوسیستم این لامپ‌ها با هر سیستم از الکسا گرفته تا سیری کار می‌کند. به نورهای رنگی علاقه‌مند نیستید، اما هنوز هم می‌خواهید کنترل دقیق دانه‌دانه روی یک حباب سفید داشته باشید؟ فیلیپس این رنگ سفید را حداقل برای لامپ‌های هوشمند می‌فروشد. حتی می‌توان در لامپ‌های بیرونی استفاده کرد.

طراحی دکوراسیون داخلی...
ما را در سایت طراحی دکوراسیون داخلی دنبال می کنید

برچسب : خانه هوشمند, هوشمند سازی ساختمان, نویسنده : babak decorationdesign بازدید : 247 تاريخ : شنبه 6 مهر 1398 ساعت: 14:17